dimecres, 13 de novembre del 2013

THE VOICE OF NIGHTINGALE

Tinc inseguretats, pors i incerteses. No sé si donaré la talla, si seré capaç d'ajudar al meu/meva mentorat/da, si es divertirà amb mi. No sé si li sabré transmetre la seguretat que necessita ni si seré un bon referent per ell/a. Però "la veu del rossinyol" em diu que no pateixi, que no em preocupi. La gran il·lusió que sento per participar en aquest projecte fa que els sentiments més negatius es converteixin en motivació, en moltes ganes de fer coses i en afany per convertir-me en una persona important pel meu mentorat, igual com jo vull que ell/a ho esdevingui per mi. 

Espero que la participació al Rossinyol m'enriqueixi com a persona, em faci créixer, em faci més responsable i m'obri molt més de ment. 

Endavant, que ja queda molt menys per l'inici!

Eila

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada